måndag 29 november 2010

UppDatering.....

Hellooooo;)

Har varit hos systeryster Carina i helgen igen, men nu hade jag turen att få med min ängel Angelica med.
Mormor va ju sjuk så därför va vi bara upp en snabbis till henne med lite duschcrem och lotion som jag köpt till henne.
Jag hade ju glömt min lotion hos henne som jag inte fick ta tillbaka för den luktade så gott sa hon så jag köpte lite mera sånt till henne eftersom "min" snart va slut.
 
KRYA PÅ DIG MIN ÄLSKADE MORMOR <3









Carina å Micke var bortbjudna på middag hos några vänner på kvällen så jag följde med dom dit,
(dom ville det)

Va jätte trevligt vi va några stycken som käkade å drack gott rött.
Systra lärde mig en jätte enkel god drink som hon bjöd mig på.



Va så enkel som bara frysta hallon vodka & fruktsoda.
JÄTTE GOD.







Sen gick vi på SportBaren en sväng innan Nathalie & Angelica kom och hämtade oss.

                           TACK FÖR EN JÄTTE TREVLIG HELG   ALL KÄRLEK TILL ER ALLA

                                                                          P&K//CH

Inga kommentarer: