fredag 19 november 2010

Nya skor....Träning:)

Fredag i dag;)

Körde morgon spinningen i dag Kl 06.30 känner mig så stolt:)

I går va jag med på Kl 12.15 spinningen med, ojoj va duktig jag är ;)

Gick ju jätte bra på mötet med Jenny förresten, hon är med riktigt duktig hon.

Fick massa nya tips utav henne så snart är ryggen som ny. I hope;)

Träffade dock på Napprapaten som vi har på Träningscenter han gav mig tippset att kanske INTE vara
med på spinningen med tanke på att man sitter lita krökt med ryggen å så....


Å jag vet vad han menar för det känns... Crossen skulle vara bättre men det blir ju inte av....
Så jag får ju faktiskt känna efter själv lite, jag har ju lärt mig vid detta laget kan man ju säga.

Smärtan är tillfällig brukar vi köra med under jobbiga och hårda pass, ni vet då det
bara brinner i musklerna mjölksyran är typ slut då kommer det...  
SMÄRTAN ÄR TILLFÄLLIG

Men tror inte att denna smärta är så speciellt tillfällig... Tyvärr:(




Efter spinningen å möten så åkte jag och Jessica the best.....;) in till Arninge å shoppade loss.
3 par skor blev det, JIPPI :) 

                                                                        Fina va:)

Nej nu ska jag fixa lite här hemma med massa ljus å mys för snart börjar IDOL å det vill man ju inte missa:)
Ha en helt underbar kväll mina nära och kära.

Och Jessica TACK för en rolig shopping det blev ju bra påsar;)

P&K//CH

Inga kommentarer: