söndag 14 november 2010

Tröttis:)



Sitter i sängen och kollar runt på olika bloggar, skojjigt;)
Väntar in Ensamma Mammorna.
Så roligt att titta på tycker jag, sen har min  älskade lovat att vi ska äta glass å mysa
framför teven ikväll;)

Har precis ätit kyckling lilla hjärtat fick ju ett sånt stort sug efter just kyckling i dag te middag så vad gör man inte???
Hon kom hem kl 11ca i morse efter att hon sovit hos en kompis, det första hon gjorde va att krypa ned i sängen....
Sen har hon sovit fram till middagstid, kul tjej:)
Men jag fick ju faktiskt en liten pratstund med min goa tjej medans kycklingen va i ugnen, gick in å satte mig i hennes säng å filade mina naglar å pratade på.

Mysigt å framför allt viktigt att man kan prata med sina barn tycker jag, allra helst nu när hon är tonåring.
Fy jag kommer ihåg hur det va när man själv va 14år gammal vilka världsproblem man hadde...
Man måste ha "rätt" kläder "rätt" hår "rätt" smink mm
Att dom inte förstår att dom är så fina som dom är...
Fast å andra sidan vem gjorde det i den åldern???

Men det är inte lätt här i livet, man ska väl börja härda sig i tid kan jag tro...


Jag tycker ändå att min dotter är finast i hela världen...
Tänk att man kan älska någon så mycket, härligt, min skatt mitt liv:)

JAG ÄLSKAR DIG SÅ.
                                                       


Träning på G
Bara Vacker:)




Mor & Dotter:)

Å igen...


Här va mitt HJÄRTA inte gammal, men redan så söt å fin:)
                             


                                      Ha nu en jätte bra Söndags kväll PÖSS på er ALLA // CH                                       

2 kommentarer:

cissi sa...

Du är bäst <3

charlotteh sa...

Tack, du med<3