söndag 14 november 2010

Bröllop:)



                                                  Va på bröllop igår mellan Kristin & Patric...



ÅÅÅ så fina dom va:)


Jag och Jessica åkte in till Stan redan på morgonen för att att fixa hår Och naglar på Bruden.
Så Jessica fixade håret medans jag grejjade med naglar, har väl aldrig byggt naglar så fort & under stress
så fort någonsin, men det blev jätte bra.
Viktigt när man tar på ringen under schowen ju;)
Sen ska ju bruden springa runt och visa sin nya fina ring hela dagen och kvällen för alla gästerna så naglarna är viktiga.

Jag och Jessica kom ju sist ifrån lägenheten när allt va ordnat med bruden så precis när jag smäller igen dörren (och ingen nyckel hadde vi, dörren låser sig själv) så kom jag ju på...
Bröllopssängen....

OPS... måste ju busa ju...
Så efter vigsen smet vi upp i lägenheten för att fixa med sängen den blev så fin:)
Fast i sängen menar då både på och under lakarnet fanns det krossade chips kex och massor med grillkrydda;)

Grillkryddan kom Micke på ;) (bruden och Jessicas bror)

Tack Micke;)

 




 *Smilar stort & stolt*







Jag körde så Jessica tog sig någon cider å dansade på med Patrics pappa ojoj va kul vi hadde...

FAMILJEN EK... ett släckte för sig;) *fniss*

                        STORT TACK TILL ETT FINT BRÖLLOP & EN ROLIG EFTERFEST.

                                       ALL LYCKA ÖNSKAR JAG ER KRISTIN & PATRIC.



P&K//CH

Inga kommentarer: