tisdag 16 november 2010

Tisdag.....

                                                           Väntans tider;) 

Sitter här och äter mina flingor å väntar på att kl ska bli 14 så jag kan åka ner till gymmet.
Ska träffa Jenny dära i dag för att få tips om lite övningar för att stärka dom små musklerna i ryggen.
Hon jobbar nämligen som FAR ledare på Träningscenter.

Jessica kom å väckte mig kvart i 9 i morse:(
Tyckte jag hörde ett sms långt borta när jag låg i drömmarnas värld.
Men eftersom jag inte svarade på det så fick jag 5 st sms till.
I det första stod det - DAX
Andra - ATT
Tredje - GÅ
Fjärde - UPP
Femte - NU

KUL TJEJ..... ;)

Jocke kom med hit en sväng med en ny kran till köket som jag ska ha i köket, skönt.
Eller munstycke till kranen är det, för de andra släpper hela tiden så man blir helt ner sprutat.
Blir mer galen än vad man redan är när man håller på med vattnet i köket...


Hörs kanske senare P&K//CH

Inga kommentarer: