fredag 5 november 2010

Hallojsan.... Jessica på sjhus igen....

Ryggen blir väl lite bättre hoppas jag...
Har satt igång med spinningen ialla fall nu:)


Känns skönt att komma igång igen.


















Jessica snuttan ligger på sjukhuset pga gallsten gumman:(
Tror hon ligger på operationsbordet här å nu faktiskt...
Fy det gör så ont... Jag kommer ihåg hur det va.

Men det kommer gå bra snart är hon på benen igen, å lika glad som vanligt:)
ÅÅÅ gumman tänker på dig å sänder dig alla mina krafter å all min kärlek:)
Nej nu blire något å äta är jätte hungrig, måste ju sköta den biten med om man ska träna hårt å se resultat:)
Ses å hörs
P&K//CH

2 kommentarer:

cissi sa...

Ta det lugnt med ryggen gumman så det inte går tillbaka för du sätter igång för hårt.. Vill ha en frisk o kry tjej som kan partaja med mej i december;)
Miss ya babe!
puss puss på min kära!

Charlotteh sa...

Klart jag gör, i Dec ska vi ha sååå kul;)