tisdag 7 december 2010

Mer Angelica...



                                              
                                                Mitt liv Min skatt Mitt allt
                                Utan dig vad vore jag då???

                                    Saknar sommaren när man ser Angelica åka vattenskidor.
                                                                  Visst är hon duktig.

                                               
                                                 Det va ett litet bild regn av min Vackraste.
                                     Å ännu en gång GRATTIS ANGELICA på din namnsdag.
                                                                   Jag Älskar Dig.

                                                             Massor av kärlek till er alla!

                              Ja ja sov så gott i morgon kl 06:30 är det spinning som gäller igen;)

                                                                  Carpe Diem//CH

Inga kommentarer: