söndag 12 december 2010

Dax för sängen....

Efter en mys dag med Angelica så ska jag nog lägga mig nu.
Jätte trött, blivit massor utav bak idag, Eve en kompis till Angelica sov hära natten som vad,
som ni såg på bilderna innan va hon även med å bakade idag. Roligt:)

På eftermiddan  kom hennes mamma Julia hit ( en vän till mig sedan många år).
Skoj det va så länge sedan vi träffades, så det va riktigt roligt att hon kom på en fika.

Nej nu är det dax att gå in till Angelica å stänga av teven, hon har somnat med den på låter det som.
Sen ska jag äntligen krypa ner i sängen å sova sött.

I morgon blir det träning igen Kl 08.30 ska jag träffa Julia utanför gymmet.
Härligt.
Måste ju lägga in en större växel nu för om 17 dagar åker vi berättade Angelica för mig idag.
 
ÄNTLIGEN :)
Solen....

                                                                   SWEET DREAMS

                                                                          P&K//CH

Inga kommentarer: