söndag 26 december 2010

Dagarna ....

       Har gått sedan jag bloggade sist.
Kan börja med att berätta att jag gjorde naglar på Emelie nere på Treat.

     Blev nöjda både hon å jag ;)

      Anna-Karin och Jessica på Treat
 Godingar:)

  Ja men ialla fall.... Sedan gjorde jag mina naglar.

 
Nöjd;)
  Vad tycker ni ???


  Sedan var jag å Anna-K och Peivi ut på Teatern, sååå kul:)

 
Vilka Brudar;)

Någon dag senare hade jag å Angelica lilla JulAfton närmare bestämt den 23 Dec.


    Oskar va ju med me så klart:)

                                          
       Sedan va det ju självaste julafton :)
     Tillbringade den hos min kära syster Cilla med Fam.
     Fast först körde vi ju så klart lite TomteSpinning nere på NTC ;)

                                                                            På väg till Sizz   
                                                                 
 
                                                                


        Ja det blidde en jul i år med:)
   Hoppas ni alla hade en riktigt god jul. Det är ni nog alla värda ;)



Kan ju inte skryta med att jag va trött på kvällen efter en härlig Julafton med massa god mat Kalle Tomte å Paket;)
Tur att Enya kom å gosade med Moster.

Så nu till alla mina nära och kära vill jag önska er
       GLÖM EJ ATT TA HAND OM VARANDRA INNAN DET ÄR FÖR SENT.
Carpe Diem //Ch

Inga kommentarer: