onsdag 27 oktober 2010

Jippi igår... Å spök jakt.:)

Jippi igår hämtade jag å Helena äntligen Crosstrainen hoss hennes mamma ute på Väddö.
Va en jätte solig å skön dag så jag va bara tvungen att dra med dom på en promenad ner till havet.
Efter vi drukigt kaffe å ätit smörgås å det behövdes för det va ett rigtigt träningspass att bara få in crossen i bilen.
Det va något som borde filmats HAHAHAHA...

Gick en liten spöksväng i huset, kan ju inte låta bli när man känner energierna bara flyger på en i ett gammalt hus, va så kul för Helena sa att hon trodde inte det fanns något dära eftersom det va nybyggt på övervåningen, å eftersom jag inte känner henne riktigt så bra eller hennes familj va det lite extra roligt å få  berättas att det va på övervåningen det va som mäst, vill inte gå in på detaljer pga respekt för Helena m familj. Men kan säga att hon blev smått förvånad över hur jag kunde veta ... Så jag tror att hon "trodde" på mig å vad jag blev informerad av dära.
Intressant tycker det är så kul:) å spännande om inte annat.

Tyvärr tog jag ju inga bilder, men det va en jätte härlig höstig dag i fullt solljus. Myssss.

Nu iväg på dagens äventyr see u

P&K// CH

PS Cissi klart du blir min packning Darling<3<3<3


Inga kommentarer: